حرف بی اساس

˙·٠•●ریـــبـــوار ●•٠·

نزارکه سفره ی دلت پیش غریبه وابشه/این بغض نشکسته بایدسهم خودخدابشه...امضاء:رهگذر

 می بینی ؟

بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم

که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی …



نظرات شما عزیزان:

sajjjjjjjjad
ساعت22:09---11 مهر 1391
وبت عالیه خوش حال میشم به وب منم سر بزنی و نظرتو بهم بگی ممنون میشم


sajjjjjjjjad
ساعت18:45---10 مهر 1391
خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری

بگی اروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

خدا جون میگن تو خوبی مثه مادرا میمونی

خداجون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟

من میخوام که زود بمیرم اخه سخته زنده موندن

خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته

زنده بودن یا مردن من واسه اون فرقی نداره

خدا جون میخوام بمیرم تابشم همیشه راحت

ولی عمر اون زیاد شه حتی واسه یه ساعت

لینک شدین ما را با کبوتری درتاریکی لینک کن


مهناز
ساعت18:21---10 مهر 1391
سلام عجیجم وبت عالیه خوش حال میشم به وب منم سر بزنی و نظرتو بهم بگی ممنون میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,

] [ 18:13 ] [ ღr@z!!!!ღ ]

[ ]