تسلیت

˙·٠•●ریـــبـــوار ●•٠·

نزارکه سفره ی دلت پیش غریبه وابشه/این بغض نشکسته بایدسهم خودخدابشه...امضاء:رهگذر

 باتوجه به حادثه ای که چند روز پیش برای دانش اموزان دبیرستان دخترانه

بروجن اتفاق افتاد این پست رو میزارم تا  بگم:

باد خزان پاييز،گلهاي گلستان تعليم وتربيت را چه نابهنگام پژمرد..

.وچه غم انگيز است فقدان دختران معصوم و بي الايش....

شادي روحشان صلوات...

این هم تصویری از این عزیزان قبل از حرکت به سمت اهواز...



نظرات شما عزیزان:

mosafer
ساعت9:47---28 آذر 1391
سلام . کم پیدایی . داشتم یه آهنگ از دئیوتر گوش میدادم نمیدونم چرا یاد تو افتادم . امیدوارم هرجا هستی موفق باشی

محدثه
ساعت12:21---14 آبان 1391
وبت خيلي قشنگه من لينكت كردم تو هم منو با ادرسwww.befarma.loxblog.comوباعنوان دختر ناز لينك كن

مهناز
ساعت5:56---12 آبان 1391
عزیزم یه وقت به من سر نزنیااااااااااااااااااا.
اپمممممممممممممممممممم


mosafer
ساعت22:09---11 آبان 1391
خودشناسي قدم اول عاشق شدن است
واي بر يوسف اگر ناز زليخا بكشد

عقل يكدل شده با عشق، فقط مي‌ترسم
هم به حاشا بكشد هم به تماشا بكشد

زخمي كينه‌ي من اين تو و اين سينه‌ي من
من خودم خواسته‌ام كار به اينجا بکشد

يكي از ما دو نفر كشته به دست دگري‌است
واي اگر كار من و عشق به فردا بكشد


f@rzin
ساعت21:05---3 آبان 1391
سلام ممنون
منم تسلیت میگم....
عسسسسسسسسیس
ممنون که سر زدی........
عسسسسسسسسیس
وب باحالی داریا...
بی زحمت یه سر بهم بزنو تو نظرسنجیک شرکت کن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,

] [ 9:57 ] [ ღr@z!!!!ღ ]

[ ]