فریب

˙·٠•●ریـــبـــوار ●•٠·

نزارکه سفره ی دلت پیش غریبه وابشه/این بغض نشکسته بایدسهم خودخدابشه...امضاء:رهگذر

 همیشه هم قافیه بودندسیب و فریب

حتی زمانی که هیچ کس شعری نگفته بود

و حالا که همه شعر میگویید، همه با هم میگوییم:

سیـــب و دوربین های عکاسی را فـــ ـریـ ـب میدهیم

 تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت این لبخند مصنوعـ ـی



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت22:07---26 مهر 1391
سلام دوست گلم من تازه وبلاگم را ساختم الان دوروزه،اما هر جور که باشه به خوبی وبلات تو نمیرسه مال تو عالیه بدون تارف

حوادمعینی فر
ساعت17:41---20 مهر 1391
سلام آبجی.خوبی من کی گفتم که شما من رو داداشی صدانزنید ها.
اوووووه کی میره این همه راه رو.باباتسلیم آبجی جان- خوب من ازکجابدونم پسره بیماره شرمنده واقعا.امایه بیماراگه انسان خوب وباخدایی باشه یااصلادرکل انسان باشه هرگز............دیگه خودتون بقیه اش رومیدونید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:,

] [ 11:43 ] [ ღr@z!!!!ღ ]

[ ]