˙·٠•●ریـــبـــوار ●•٠·

نزارکه سفره ی دلت پیش غریبه وابشه/این بغض نشکسته بایدسهم خودخدابشه...امضاء:رهگذر

 هی لعنتی:

آنقدر عکس هایت را بوسیده ام

که اگر 

جای عکس هایت زیر پای مادرم را بوسیده بودم

نیمی از بهشت بنامم بود...

 



نظرات شما عزیزان:

asal&aho
ساعت23:06---21 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری خیلی خشگله به ما هم سری بزن بوس بوس

ViDa
ساعت0:56---1 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


بهرام
ساعت23:08---31 فروردين 1392
چرا جواب ایمیلامو نمیدی؟

ViDa
ساعت2:29---30 فروردين 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


ViDa
ساعت1:38---29 فروردين 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


بهرام
ساعت12:22---28 فروردين 1392
parastoto azat khahesh mikonam boro to e-mail shiiva be e-mailamo bede


bahram delkhaste
ساعت19:19---27 فروردين 1392
shiva to rafti ama yadet hichvaght az zehnam biroon nemire va eshghet hamishe to ghalbame
manam ezd nemikonam ke vaghti mordam on donya ba u ezdevaj konam

ba raftanet ye alame ghose va dard vasam ja gozashti

az doyaei ke mikhasti bepam beriizi man faghat u ro khastam ke nashod va sarnevesht maro badjori az ham joda kard hala man mondam ye donyaye bi to ke faghat montazere morgamam ke be u beresam khanomi
....
yadete ghaol dadi hichvaght tanham nazari amma hala man bedone u chikar konam
kash alan hame chi khab bood va u miomadi ro saram migoofti bahram boland sho chera gerye mikoni fekr konam kaboos didi
kaaaaaaaaaaaaaaash hameye ina khab boooooooooood
kaaaaaaaaaaash
gerye amoonam nemide ,bashe rahat bekhab be vaghtesh manam miam pishet on moghe to on donya jashne aroosimono migirim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 1:34 ] [ ღr@z!!!!ღ ]

[ ]